Товари нігтьового сервісу
Інтернет-магазин професійного обладнання для манікюру та педикюру
Завдання: Залучення цільової аудиторії із пошукової мережі з релевантними запитами за каталогом. Побудова та супровід
Кількість позицій: Понад 5000
Материалы и взаимодействие с заказчиком: основные боли ЦА, утверждение семантического ядра, обратная связь по остаткам товара, масштабирование рекламного аккаунта согласно расширению каталога
Товари нігтьового сервісу
Тематика
Google Ads
Послуга
СНД
Регіон просування
Реалізація
Цільова аудиторія: Оптові та роздрібні покупці обладнання для манікюру та педикюру
Демографічні дані: Жінки та чоловіки віком від 25 років
Мова: російська
Інструменти: Google Ads: Google Аналітика, Google Мій Бізнес, Google Merchant Center, Serpstat
Основні унікально-торговельні пропозиції: Понад 5 000 товарів для манікюру та педикюру. Гнучка система знижок для постійних покупців та оптовиків. Знижки до 35%. Надсилання в день оформлення замовлення
Вибраний тип націлення: Пошукові кампанії, Ремаркетинг
Результати
3 094 806 RUB
Бюджет
7 228
Кількість конверсій
425 RUB
Вартість конверсії

Масштабування та оптимізація
Ремаркетинг
- Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
- Розширення та підбір нових більш вузьких сегментів аудиторії для досягнення цілей, поведінкового чинника.
- Створення схожих аудиторій на основі зібраної статистики
- Визначення нових сигналів та експериментів
Пошукова мережа
- Збір статистики з аукціону
- Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
- Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
- Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
- Оптимізація Динамічних пошукових оголошень
- Розширення кампаній на основі нових позицій каталогу
- Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
- Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
- Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”, “Низький показник якості”
- Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам
Період супроводу: З грудня 2020 р. до лютого 2022 р.