Нанесення принтів на одяг

Виробництво одягу на замовлення з нанесенням власного принта

Завдання: Залучення цільової аудиторії з пошукової та медійної мереж для нанесення власного логотипу на одяг. Побудова та супровід

Кількість позицій: Світшоти, футболки, толстовки, худі, фартухи, сумки, кроп-топи

Одяг

Тематика

Google Ads

Послуга

Україна

Регіон просування

Реалізація

Цільова аудиторія: Оптові та роздрібні покупці одягу з нанесенням власного принта. Створення Мерча. Брендування одягу для персоналу Виготовлення одягу за вимірами

Демографічні дані: Жінки та чоловіки віком від 18 років

Мова: Українська, російська

Інструменти: Google Ads, Google Аналітика, Google Мій Бізнес, Binotel, MSSG, Serpstat, AmoCRM

Основні унікально-торговельні пропозиції: Оптові ціни від 5 одиниць. Термін виготовлення від 1 дня. Надійний принт на 100+ прання. Зроби сам собі світшот. Макет із принтом безкоштовно. Персональне пошиття. Свій принт від 1 одиниці

Вибраний тип націлення: Пошукові кампанії, Медійні кампанії, Ремаркетинг

Результати

459 249 UAH

Бюджет

6 767

Кількість конверсій

66.52 UAH

Вартість конверсії

Масштабування та оптимізація

Ремаркетинг

  • Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
  • Розширення та підбір нових, більш вузьких сегментів аудиторії для досягнення цілей, поведінкового чинника.
  • Створення схожих аудиторій на основі зібраної статистики
  • Визначення нових сигналів та експериментів

Пошукова мережа

  • Збір статистики з аукціону
  • Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
  • Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
  • Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
  • Оптимізація Динамічних пошукових оголошень
  • Розширення кампаній на основі нових позицій
  • Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
  • Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
  • Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”,  “Низький показник якості”
  • Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам

Період супроводу: З грудня 2016 р. до лютого 2022 р.

Хотите готовые решения для Вашего бизнеса?

Заполните бриф

Lorem ipsum dolor sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet.