Нанесення принтів на одяг
Виробництво одягу на замовлення з нанесенням власного принта
Завдання: Залучення цільової аудиторії з пошукової та медійної мереж для нанесення власного логотипу на одяг. Побудова та супровід
Кількість позицій: Світшоти, футболки, толстовки, худі, фартухи, сумки, кроп-топи
Одяг
Тематика
Google Ads
Послуга
Україна
Регіон просування
Реалізація
Цільова аудиторія: Оптові та роздрібні покупці одягу з нанесенням власного принта. Створення Мерча. Брендування одягу для персоналу Виготовлення одягу за вимірами
Демографічні дані: Жінки та чоловіки віком від 18 років
Мова: Українська, російська
Інструменти: Google Ads, Google Аналітика, Google Мій Бізнес, Binotel, MSSG, Serpstat, AmoCRM
Основні унікально-торговельні пропозиції: Оптові ціни від 5 одиниць. Термін виготовлення від 1 дня. Надійний принт на 100+ прання. Зроби сам собі світшот. Макет із принтом безкоштовно. Персональне пошиття. Свій принт від 1 одиниці
Вибраний тип націлення: Пошукові кампанії, Медійні кампанії, Ремаркетинг
Результати
459 249 UAH
Бюджет
6 767
Кількість конверсій
66.52 UAH
Вартість конверсії

Масштабування та оптимізація
Ремаркетинг
- Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
- Розширення та підбір нових, більш вузьких сегментів аудиторії для досягнення цілей, поведінкового чинника.
- Створення схожих аудиторій на основі зібраної статистики
- Визначення нових сигналів та експериментів
Пошукова мережа
- Збір статистики з аукціону
- Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
- Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
- Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
- Оптимізація Динамічних пошукових оголошень
- Розширення кампаній на основі нових позицій
- Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
- Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
- Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”, “Низький показник якості”
- Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам
Період супроводу: З грудня 2016 р. до лютого 2022 р.