Нерухомість на Північному Кіпрі
Міжнародна будівельна компанія, що займається нерухомістю та працює в Ізраїлі, Туреччині, Кіпрі, Німеччині та Греції
Завдання: Лідогенерація. Отримання цільових заявок вартістю до 15 EUR за об’єктами нерухомості Північного Кіпру. Побудова та супровід
Матеріали та взаємодія із замовником: Доступ до сайту, контент для медійних мереж, основні болі ЦА, затвердження семантичного ядра, регулярний зворотний зв’язок від РВП по “теплоті” звернень
Нерухомість
Тематика
Google Ads
Послуга
Країни Прибалтики, Ізраїль
Регіон просування
Реализация
Цільова аудиторія: Покупці нерухомості для проживання, здачі в оренду, ВНЖ/ПМЖ, сезонного відпочинку, інвестори
Демографічні дані: Чоловіки та жінки віком від 35 до 54 років
Мова: Російська, українська
Інструменти: Marquiz, Google Ads, Google Аналітика, Serpstat
Основні унікально-торговельні пропозиції: Перший внесок за квартиру від 19000 €. Розстрочка під 0% на сім років від забудовника. Безкоштовний тур за нерухомістю на Турецький Кіпр. Трансфер та проживання 3 дні за наш рахунок
Збір даних: Створення, настроювання та інтеграція Google Аналітики
Вибраний тип націлювання: Discovery та Пошукові кампанії
Результати
3 100 EURO
Бюджет
219
Кількість конверсій
14 EURO
Вартість конверсії

Масштабування та оптимізація:
Discovery
- Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
- Розширення та підбір нових ширших зв’язок під визначення цільової аудиторії.
- Збільшення бюджету для прискореного збирання статистичних даних.
- Визначення нових сигналів та експериментів
Пошукова мережа
- Збір статистики з аукціону
- Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
- Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
- Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
- Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
- Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
- Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”, “Низький показник якості”
- Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам
Період супроводу: Січень 2022 – по поточний момент