Жіночий одяг
Виробник жіночого одягу
Завдання: Продаж за каталогом. Оффлайн відвідування магазину. Пошук партнерів з дропшипінгу. Побудова та супровід
Кількість позицій: Понад 4000
Жіночий одяг
Тематика
Google Ads
Послуга
Україна
Регіон просування
Реалізація
Цільова аудиторія: Оптові та роздрібні покупці жіночого одягу. Fashion. Шопоголіки. Власники онлайн магазинів, які шукають партнерів з розширення асортименту
Демографічні дані: Жінки від 18 років до 45 років
Мова: Російська, українська
Інструменти: Google Ads, Google Аналітика, Google Мій Бізнес, Google Merchant Center, Serpstat, 1C, Opencart
Вибраний тип націлення: Пошукові кампанії, Медійні кампанії, Ремаркетинг, Торгові кампанії
Результати
142 009 UAH
Бюджет
2 134
Кількість конверсій
66,48 UAH
Вартість конверсії
Масштабування та оптимізація
Ремаркетинг
- Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
- Розширення та підбір нових більш вузьких сегментів аудиторії для досягнення цілей, поведінкового чинника.
- Створення схожих аудиторій на основі зібраної статистики
- Визначення нових сигналів та експериментів
Пошукова мережа
- Збір статистики з аукціону
- Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
- Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
- Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
- Оптимізація Динамічних пошукових оголошень
- Розширення кампаній на основі нових позицій
- Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
- Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
- Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”, “Низький показник якості”
- Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам.
Торгова кампанія
- Розширення асортименту
- Сегментація товарів за параметрами, ефективності, маржинальністю
- Експерименти із рентабельністю інвестицій. Поліпшення показників
- Проходження та контроль модерації
- Оптимізація фідів, розширення атрибутів
- Регулярне масштабування та перерозподіл бюджетів, виходячи від залишків
Період супроводу: З червня 2020 по грудень 2021 року.