Жіночий одяг

Виробник жіночого одягу

Завдання: Продаж за каталогом. Оффлайн відвідування магазину. Пошук партнерів з дропшипінгу. Побудова та супровід

Кількість позицій: Понад 4000

Жіночий одяг

Тематика

Google Ads

Послуга

Україна

Регіон просування

Реалізація

Цільова аудиторія: Оптові та роздрібні покупці жіночого одягу. Fashion. Шопоголіки. Власники онлайн магазинів, які шукають партнерів з розширення асортименту

Демографічні дані: Жінки від 18 років до 45 років

Мова: Російська, українська

Інструменти: Google Ads, Google Аналітика, Google Мій Бізнес, Google Merchant Center, Serpstat, 1C, Opencart

Вибраний тип націлення: Пошукові кампанії, Медійні кампанії, Ремаркетинг, Торгові кампанії

Результати

142 009 UAH

Бюджет

2 134

Кількість конверсій

66,48 UAH

Вартість конверсії

Масштабування та оптимізація

Ремаркетинг

  • Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
  • Розширення та підбір нових більш вузьких сегментів аудиторії для досягнення цілей, поведінкового чинника.
  • Створення схожих аудиторій на основі зібраної статистики
  • Визначення нових сигналів та експериментів

Пошукова мережа

  • Збір статистики з аукціону
  • Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
  • Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
  • Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
  • Оптимізація Динамічних пошукових оголошень
  • Розширення кампаній на основі нових позицій
  • Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
  • Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
  • Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”,  “Низький показник якості”
  • Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам.

Торгова кампанія

  • Розширення асортименту
  • Сегментація товарів за параметрами, ефективності, маржинальністю
  • Експерименти із рентабельністю інвестицій. Поліпшення показників
  • Проходження та контроль модерації
  • Оптимізація фідів, розширення атрибутів
  • Регулярне масштабування та перерозподіл бюджетів, виходячи від залишків

Період супроводу: З червня 2020 по грудень 2021 року.

Хотите готовые решения для Вашего бизнеса?

Заполните бриф

Lorem ipsum dolor sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet.