Товари нігтьового сервісу

Інтернет-магазин професійного обладнання для манікюру та педикюру

Завдання: Залучення цільової аудиторії із пошукової мережі з релевантними запитами за каталогом. Побудова та супровід

Кількість позицій: Понад 5000

Материалы и взаимодействие с заказчиком: основные боли ЦА, утверждение семантического ядра, обратная связь по остаткам товара, масштабирование рекламного аккаунта согласно расширению каталога

Товари нігтьового сервісу

Тематика

Google Ads

Послуга

СНД

Регіон просування

Реалізація

Цільова аудиторія: Оптові та роздрібні покупці обладнання для манікюру та педикюру

Демографічні дані: Жінки та чоловіки віком від 25 років

Мова: російська

Інструменти: Google Ads: Google Аналітика, Google Мій Бізнес, Google Merchant Center, Serpstat

Основні унікально-торговельні пропозиції: Понад 5 000 товарів для манікюру та педикюру. Гнучка система знижок для постійних покупців та оптовиків. Знижки до 35%. Надсилання в день оформлення замовлення

Вибраний тип націлення: Пошукові кампанії, Ремаркетинг

Результати

3 094 806 RUB

Бюджет

7 228

Кількість конверсій

425 RUB

Вартість конверсії

Масштабування та оптимізація

Ремаркетинг

  • Додавання нових креативів та нових офферів для проведення a/b тестування.
  • Розширення та підбір нових більш вузьких сегментів аудиторії для досягнення цілей, поведінкового чинника.
  • Створення схожих аудиторій на основі зібраної статистики
  • Визначення нових сигналів та експериментів

Пошукова мережа

  • Збір статистики з аукціону
  • Контроль пошукових запитів та експериментів створених для визначення більш рентабельної стратегії управління
  • Розширення семантичного ядра на основі пошукових запитів
  • Внесення коригувань за демографічними даними, пристроями, часом показу
  • Оптимізація Динамічних пошукових оголошень
  • Розширення кампаній на основі нових позицій каталогу
  • Контроль роботи рекламних кампаній, контроль денного бюджету з місячного ліміту.
  • Робота ключовими словами, підвищення ставок для ключових слів, що отримали статус: “Нижче ставки для показу на першій сторінці”.
  • Виняток непрацюючих ключових слів а також слів, що отримали статус: “Мало запитів”, “Низький показник якості”
  • Аналіз пошукових запитів та додавання мінус слів для запобігання показу рекламних оголошень нецільовим користувачам

Період супроводу: З грудня 2020 р. до лютого 2022 р.

Хотите готовые решения для Вашего бизнеса?

Заполните бриф

Lorem ipsum dolor sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet.